Van Los Angeles naar Schiphol

30 juli 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag (zondag) konden we lekker uitslapen...

We hadden om 11.30 een tour bij de Warner Brothers Studio's.

Uiteindelijk zoals altijd moesten we toch weer haasten om op tijd te komen voor de tour. De tour begon eerst met een introductiefilmpje en daarna zijn we in golfkarretjes rondgeleid door en langs de studio's.

Zo zijn we door verschillende filmsets gereden en Carly (de dame die ons rondreed) vertelde dan allerlei leuke weetjes zoals in welke film die set voorkwam etc.

Zo zijn we ook enkele stages in geweest zoals van Full(er) House en Ellen (talkshow)

en in de studio waar Friends vroeger werd opgenomen.

We mochten ook nog even de sorteerhoed van de Harry Potter films op en ik en Luna werden toegewezen aan Griffoendor (Jeeeeh...good guys) en Melanie aan Zwadderich (evil...) Amber had even niet zo'n zin in de hoed.

Nadat we Batman zijn wagenpark hadden bekeken zijn we door het Friends cafe (Central Perk) naar de uitgang gelopen en zijn we nog even gaan shoppen in L.A.

Is nou eenmaal de een na laatste dag en de centjes moeten wel op natuurlijk.

'S avonds was het dan tijd om alle souveniers en kleding een plekje te geven in de tas.

Alles voorbereiden voor de reis terug en lekker slapen.

Maandag 30 juli

Vroeg opgestaan, ontbijtje scoren en boardingpassen uit printen bij de receptie.

Auto inpakken en uitchecken, we gingen nog even langs de Walmart voor wat kauwgom en een snoepje te halen voor in het vliegtuig en vervolgens nog een laatste keer lunchen in L.A.

Daarna de auto teruggebracht naar de verhuurder en met de shuttelbus naar het vliegveld gebracht. We waren er lekker vroeg (14.30 uur, vliegen pas om 18.00 uur) dus op het gemakje door de beveiliging en daarna was gelijk de gate al. Nu dus nog nog een paar uurtjes wachten tot we mogen boarden voor de vlucht naar Londen. Daar hebben we een overstaptijd van 2 uur en zullen we omstreeks 17.00 uur landen op Schiphol.

Dit was zo'n gave reis, we hebben zoveel dingen gedaan en gezien en ook de dingen die we wilden doen en zien hebben we grotendeels kunnen doen. Eigenlijk is 3 weken door West-Amerika touren nog te kort. Maar uiteindelijk overheerst toch wel het gevoel dat het toch wel lekker is om weer naar Nederland te gaan.

Iedereen bedankt voor het lezen van onze avonturen!!!

1. Linda:
    31 juli 2018
    Genoten van de verhalen , goede vlucht terug ✈️
  2. LL🐕:
    3 augustus 2018
    Ssshhhhlll ssssjisssh ssssmmmsss slytherin Mel?

*voor iedereen die geen sisseltong spreekt : er is niets mis met goed slecht, toch Mel? *