Van L.A. naar Pismo Beach

10 juli 2018 - Monterey, California, Verenigde Staten

De 2e dag van onze trip.

Gisteren zijn we in L.A. aangekomen na een lange vlucht van 11 uur (via Londen).

De rij bij de douane viel mee dus na een paar vingerafdrukken en een foto mochten we met een verse stempel in onze paspoorten onze weg vervolgen.

We moesten onze huurauto ophalen bij Avis en daarvoor moesten we met een speciale shuttelbus van Avis. We werden daarmee naar het Avis verhuur centrum gebracht en daar was helaas wel een lange rij. Nadat we "onze" auto (Toyota 4 Runner) hadden opgehaald gingen we naar het eerste hotel. We waren helemaal kapot van die lange reis dus we gingen om 20.00 uur lekker slapen.

Vanmorgen werden we allemaal om 07.00 uur weer fris en fruitig wakker dus we konden na het ontbijt lekker op tijd weg.

Dat was maar goed ook want voordat we uit Los Angeles waren was het alweer anderhalf uur later.

Onze eerste stop vandaag was het Camarillo Outletcenter in Camarillo...

Hier zijn we best lang gebleven en hebben we lekker veel geshopt tegen zeer aantrekkelijke prijzen. :-o

Vervolgens hebben we onze weg weer vervolgd omdat we nog een flink stuk moesten rijden. We zijn via Santa Barbara over de Pacific Higway 1 naar het volgende motel in Pismo Beach gereden en zijn daar nog even snel bij de Outletwinkels geweest. Daarna gegeten bij Brooks Burger en nu gaan we lekker slapen. (Jetlag werkt toch nog even door). Morgen weer vroeg opstaan voor het vervolg van de de lange rit naar San Francisco. Volgende tussenstop is Monterey waar we 1 nachtje zullen blijven.

1. Klaas-Jan:
    Leuk hoor. Fijne vakantie. Drive save.👍
  2. Maurice:
    Top👍🏽
  3. Astrid op den Brouw:
    11 juli 2018
    Super gaaf lijk me nu ook wel leuk.ziet er erg leuk uit.xxxx
  4. Erwin G:
    11 juli 2018
    Leuk zo’n blog..veel plezier allemaal.
  5. Inge:
    11 juli 2018
    Leukkkkk!! Veel plezier schatjes!
  6. Mark Mulders:
    12 juli 2018